E-doręczenia w postępowaniach administracyjnych dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych

szkolenie w formule on-line
Zapraszamy na szkolenie dotyczące nowych zasad doręczeń elektronicznych wprowadzonych ustawą o doręczeniach elektronicznych i ich wpływowi na postępowanie administracyjne w sprawach z zakresu ewidencji ludności.
- Poznanie zasad oraz obowiązków administracji publicznej, w tym gmin, wynikających ze stosowania przepisów o Kodeksie postępowania administracyjnego w sprawach dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych, z uwzględnieniem zmian, spowodowanych ustawą o doręczeniach elektronicznych.
- Przedstawienie problematyki e-doręczeń oraz zmian dotyczących postępowania administracyjnego.
- Poznanie nowych e-usług transakcyjnych.
- Wskazanie właściwego przebiegu postępowań administracyjnych, liczenia terminów w postępowaniach.
- Omówienie usług elektronicznych, w tym tych, które udostępniają dane z RDO i kopert elektronicznych.
- Uzupełnienie informacji oraz wyjaśnienie najczęściej pojawiających się wątpliwości i problemów dotyczących stosowania przepisów ustawy o dowodach osobistych i ewidencji ludności, w celu uniknięcia błędów w bieżącej pracy.
- Możliwość wymiany doświadczeń z ekspertem.
Cena: 395 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać na frdl-pc@frdl.bialystok.pl do 12 czerwca 2023 r.
Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.
USC, ewidencja ludności, dowody osobiste