Projekty
Wspólne możliwości. Modelowe rozwiązania wzmacniające udział obywateli w decydowaniu o sprawach lokalnych
![](/static/thumbnail/project/min/18648.jpg)
„Wspólne możliwości. Modelowe rozwiązania wzmacniające udział obywateli w decydowaniu o sprawach lokalnych” to projekt finansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny. Jego celem jest wzmocnienie kultury demokratycznej i świadomości obywatelskiej.
Osiągnięcie tego celu odbędzie się poprzez:
diagnozę demokracji lokalnej w Polsce wskazującą najważniejsze mechanizmy blokujące i/lub wzmacniające partycypację obywatelską w podejmowaniu…
Inkubator Włączenia Społecznego
![](/static/thumbnail/project/min/6557.png)
Obszar tematyczny projektu/słowa klucze: Innowacje i innowacyjność, Ekonomia społeczna, Współpraca Partnerska
Instytucja kontraktująca: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Źródło finansowania: Program POWER 2014-2020, Oś priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1 Innowacje społeczne
Wartość projektu: 5 855 989,70 zł
Lider projektu: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
Partnerzy projektu:
FRDL Małopolski Instytut Samorządu…
Inkubator Włączenia Społecznego
![](/static/thumbnail/project/min/14736.png)
Obszar tematyczny projektu/słowa klucze: Innowacje i innowacyjność, Ekonomia społeczna, Współpraca Partnerska
Instytucja kontraktująca: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Źródło finansowania: Program POWER 2014-2020, Oś priorytetowa IV Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.1 Innowacje społeczne
Wartość projektu: 6 000 000 zł Dofinansowanie: 6 000 000 zł (w tym dofinansowanie ze środków europejskich w kwocie 5 657 400,00 zł oraz ze środków dotacji celowej budżetu…
„Kluczowe umiejętności - praktyczne możliwości"
Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych przez 66 uczniów ZST w Kolnie poprzez udział w dodatkowych zajęciach dydaktyczo-wyrównawczych i kołach zainteresowań oraz podniesienie kompetencji zawodowych przez 52 uczniów i 12 nauczycieli poprzez udział w stażach zawodowych i 24 nauczycieli w szkoleniach zawodowych do końca sierpnia 2022 r.
"INFOTECH - wysokie standardy kształcenia zawodowego w #puszczykrzemowej II"
Celem projektu jest podniesienie kompetencji zawodowych przez 100 uczniów/uczennic (min.4K) i 15 nauczycieli/nauczycielek (8K) Technikum Programistyczne Info Tech poprzez udział w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających kompetencje kluczowe, szkoleniach podnoszących kwalifikacje oraz stażach zawodowych 30 U i 2 N do końca września 2022r.
Aktywni lokalnie – skuteczni globalnie
![](/static/thumbnail/project/min/4410.jpg)
Celem projektu aktywizacja społeczno-zawodowa, wykorzystująca instrumenty aktywizacji społecznej, zawodowej zapewniające wsparcie kompleksowe oraz zindywidualizowane w oparciu o ścieżkę reintegracji stworzoną indywidualnie dla każdej osoby/rodziny.
Projekt partnerski: "Szkolenia i doradztwo dla pracowników systemu wspomagania szkoły..."
![](/static/thumbnail/project/min/4587.jpg)
Głównym celem projektu jest podniesienie kompetencji 170 pracowników systemu wspomagania pracy szkoły oraz trenerów z województw: kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego w zakresie wspomagania placówek oświatowych, ukierunkowanego na rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów poprzez wdrożenie programów szkoleniowo-doradczych wraz z obudową metodyczną.
https://www.facebook.com/KluczKompetencji/
INFOTECH – wysokie standardy kształcenia zawodowego w #puszczykrzemowej
![](/static/thumbnail/project/min/4414.jpg)
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji zawodowych przez 100 uczniów/uczennic (min. 20 K) i 15 nauczycieli/nauczycielek (min. 7 K) Technikum Programistycznego Info Tech poprzez udział w zajęciach dydaktyczno – wychowawczych, rozwijających kompetencje kluczowe, szkoleniach podnoszących kwalifikacje oraz stażach zawodowych 30 uczniów i 2 nauczycieli.
Aktywność drogą do sukcesu
![](/static/thumbnail/project/min/4416.jpg)
Celem głównym projektu jest aktywizacja społeczno-zawodowa, wykorzystująca instrumenty aktywizacji społecznej, zawodowej, zdrowotnej, zapewniającą wsparcie kompleksowe oraz zindywidualizowane w oparciu o ścieżkę reintegracji stworzoną indywidualnie dla każdej osoby/rodziny.
Nowa jakość konsultacji społecznych w planowaniu przestrzennym - II Edycja
![](/static/thumbnail/project/min/787.jpg)
W ramach projektu gminy otrzymują grant na przeprowadzenie pogłębionych konsultacji społecznych dokumentów planistycznych wykraczających poza wymogi prawne wynikające z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Przedmiotem konsultacji społecznych może być nowy lub zmieniany dokument planistyczny: - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, lub - miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
(Od)ważni na rynku pracy- wsparcie na założenie działalności gospodarczej
![](/static/thumbnail/project/min/4415.jpg)
Celem projektu jbyło zwiększenie do końca marca 2020 roku szans efektywnego funkcjonowania na rynku pracy grupy 60 osób (min. 35 K) chcących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej, w tym wsparcie samozatrudnienia 42 osób, w wieku powyżej 30 roku życia, spełniających wymogi projektu, zamieszkujących, w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, obszar subregionu białostockiego.
Droga do Podlaskiej Doliny Krzemowej
![](/static/thumbnail/project/min/4506.jpg)
Celem ogólnym projektu było wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej I Liceum Ogólnokształcącego im.Adama Mickiewicza w Białymstoku poprzez wprowadzenie dodatkowych zajęć ukierunkowanych na rozwijanie kompetencji kluczowych pożądanych na rynku pracy oraz kształtowania postaw(kreatywności, innowacyjności oraz pracy zespołowej).
Lepszy start
![](/static/thumbnail/project/min/4505.jpg)
Celem głównym projektu było podniesienie kompetencji kluczowych przez 65 uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Kolnie poprzez udział w dodatkowych zajęciach dydaktyczno – wychowawczych oraz podniesienie kompetencji zawodowych przez 52 uczniów i 6 nauczycieli poprzez udział w stażach zawodowych do końca sierpnia 2018 r.