Jak właściwie prowadzić rejestr instytucji kultury i księgę rejestrową?

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
1. Podstawy prawne prowadzenia rejestru instytucji kultury (RIK):
- ustawa z 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury.
2. Rola organizatora (jednostki samorządu terytorialnego) w prowadzeniu rejestru.
3. Rodzaje instytucji kultury, które podlegają wpisowi do rejestru.
4. Rejestr instytucji kultury – analiza RIK na podstawie konkretnych przykładów.
5. Omówienie poszczególnych kolumn rejestru.
6. Zasady i sposób prowadzenia rejestru IK:
- elementy rejestru IK,
- zasady dokonywania wpisu,
- zasady dokonywania zmian,
- dane, które podlegają wpisowi,
- formy dokonywania wpisu,
- zasady wykreślenia wpisu,
- osoby upoważnione do dokonywania wpisu.
Cena: 389 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać na frdl-pc@frdl.bialystok.pl do 4 października 2023 r.
Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.
Kultura, sport, NGO, promocja