• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

E-marketing i promocja instytucji w sieci

online
KARTA I PROGRAM SZKOLENIA

Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 lutego 2024 cena wynosi 399 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dedykowane przede wszystkim pracownikom wydziałów promocji, którego przedmiotem będzie promowanie instytucji publicznych poprzez media społecznościowe w tym portal Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, czy Linkedin, a także przez strony www.

Ważne informacje o szkoleniu

E-marketing i promocja instytucji w sieci to szkolenie zorientowane na wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego i promocji online (strategia, content, social media, SEO, systemy reklamowe) dla instytucji publicznych i organizacji pozarządowych.
• Przedmiotem zajęć jest kompleksowe omówienie zagadnień i technik związanych z budowaniem i utrzymaniem pozytywnego wizerunku instytucji w sieci. Uczestnicy zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykorzystywania narzędzi, jakie daje Internet.
• Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które prowadzą lub chcą prowadzić działania promocyjne i marketingowe w Internecie.
• Zajęcia realizowane będą w formule warsztatowej – omawiane zagadnienia będą poparte licznymi przykładami za praktyki.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Uporządkujesz swoją strategię obecności w Internecie.
• Nauczysz się tworzyć zasięgowe treści, przyciągające uwagę odbiorców.
• Poznasz zasady, wpływające na widoczność w wyszukiwarce Google.
• Nauczysz się optymalizować treści pod kątem SEO, aby byłe lepiej widoczne w sieci.
• Poznasz skuteczne metody aktywności w social mediach.
• Dowiesz się, jak działają i jakie są różnice pomiędzy najpopularniejszymi systemami reklamowymi w sieci.
• Zdobędziesz wiedzę dotyczącą:
- marketingu i promocji instytucji w Internecie.
- podstawowych koncepcji cyfrowego marketingu (digital marketingu).
- zasad tworzenia skutecznych treści w sieci, zgodnie z SEO.
- budowania zasięgów w social mediach.
- zalet i różnic popularnych systemów reklamowych.

zwiń
rozwiń
Program

1. Digital marketing:
• Podstawowe koncepcje i pojęcia.
• Budowanie strategii.
• Analiza sytuacji wyjściowej.
• Odbiorcy.
• Definiowanie celów.
• Przegląd i dobór kanałów komunikacji online.
2. Content marketing:
• Jak konsumują treści współcześni odbiorcy.
• Jak szukać pomysłów na treści dla naszych odbiorców.
• Jak tworzyć treści na potrzeby Internetu, które przyciągną uwagę.
• Sprawdzone formuły copywriterskie.
• Jakie treści publikować i w jakich kanałach.
• Jak wdrażać strategie mikrotreści i prawidłowo recyklingować content.
• Jak mierzyć skuteczność treści.
3. Social media:
• Użytkownicy serwisów społecznościowych i ich zachowania.
• Jak budować strategię obecności w social mediach.
• Jak pisać angażujące posty i skłaniać do aktywności.
• Algorytmy zasięgu.
• Social selling, czyli budowanie relacji w social media.
4. SEO - optymalizacja i pozycjonowanie:
• Jak działają wyszukiwarki i jak Google widzi Twoją stronę.
• Najważniejsze czynniki, wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania.
• Wybór słów kluczowych.
• Analiza kondycji witryny.
• Przydatne narzędzia.
• Optymalizacja treści pod kątem SEO.
5. Porównanie popularnych systemów reklamowych w sieci:
• Facebook ADS.
• Google ADS.
• LinkedIn ADS.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie adresowane jest do specjalistów ds. promocji, kadry kierowniczej, osób, zajmujących się zagadnieniami promocyjnymi, reklamowymi.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, certyfikowany trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior Trainer). Praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu, i zarządzaniu wizerunkiem (doświadczenia zawodowe zdobywał w samorządzie, organizacjach pozarządowych i biznesie). Współautor podręcznika „Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych”. Autor publikacji w takich mediach, jak Forbes, Antyweb, Marketing w Praktyce, Dziennik Zachodni, Wirtualna Polska. Prelegent wielu imprez branżowych w rodzaju LinkedIn Local, Internet Beta, Sprawny Marketing. Prowadził szkolenia m.in. dla Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Microsoftu, Santander Banku.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 435 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 lutego 2024 cena wynosi 399 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz umieszczony na stronie www.frdl.bialystok.pl do 15 lutego 2024 r.

Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.