Rejestr umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych. Jak prowadzić rejestr umów?

Szkolenie w formule online.

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie rejestr umów zawieranych przez jednostki sektora finansów publicznych w kontekście ustawy o finansach publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej i RODO.
Cena: 395 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać na frdl-pc@frdl.org.pl do 1 grudnia 2023 r.
Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa