Kurs: Koordynator ds. dostępności w urzędzie

szkolenie w formule on-line

kilkudniowy kurs - sprawdź szczegóły
Kurs będzie realizowany w trakcie czterech dni: 8,9,22 i 23 września
Dzień I
1. Identyfikacja osób o szczególnych potrzebach - kogo dotyczy ustawa o zapewnieniu dostępności osobom o szczególnych potrzebach?
2. Dostępność jako prawo człowieka – najważniejsze zagadnienia.
3. Bariery w dostępności – omówienie poszczególnych obszarów trudności w zakresie dostępności zidentyfikowanych w instytucjach publicznych
4. Potrzeby osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności:
a) Niepełnosprawność ruchowa.
b) Niepełnosprawność wzroku.
c) Niepełnosprawność słuchu.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.
ZGŁOSZENIA:
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: frdl-pc@frdl.bialystok.pl , faksem lub poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.bialystok.pl do 3 września 2020 r.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa