• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Przeprowadzenie audytu dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych

Cele i korzyści

• Zdobycie wiedzy w jaki sposób przeprowadzić audyt dostępności.
• Zapoznanie się ze standardem WCAG w wersji 2.1.

zwiń
rozwiń
Program

1. Standard WCAG 2.1.
• Wymagania techniczne i organizacyjne dostępności cyfrowej.
• Wytyczne według standardu WCAG 2.1.
• Jak wdrożyć standard WCAG 2.1.
• Strona zgodna z WCAG 2.1.
• 78 kryteriów sukcesu.
2. Audyt dostępności cyfrowej – od czego zacząć?
• Jak przygotować się do audytu?
• Na co zwrócić uwagę?
• Pułapki, które mogą się pojawić.
3. Przeprowadzenie audytu dostępności cyfrowej.
• Dostępne narzędzia.
• Metodologia.
• Automatyzacja.
• Na co zwracać uwagę, czyli o czcionkach, kontrastach, szablonach, tabelach słów kilka.
• Prosty język.
• Napisy rozszerzone.
4. Raport z audytu.
• W jaki sposób przygotować raport?
• Co powinno znaleźć się w raporcie?
• Kwestia rekomendacji. 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Koordynatorzy ds. dostępności. Twórcy i administratorzy stron www administracji publicznej i samorządowej. Osoby prowadzące strony internetowe. Wszystkie osoby zainteresowane powyższą tematyką.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Dyplomowany archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Specjalista w zakresie dostępności cyfrowej i architektonicznej, biegła znajomość standardu WCAG 2.1. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla administracji państwowej, w szczególności samorządowej.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Dokonanie zgłoszenia na szkolenie jest równoznacznez zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu szkoleń FRDL.
Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem będzie równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za to szkolenie. Płatność należy uregulować przelewem po szkoleniu.


ZGŁOSZENIA:
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: frdl-pc@frdl.bialystok.pl , faksem lub poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.bialystok.pl  do 24 listopada 2020 r.