Obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Przy przesłaniu zgłoszenia do 5 stycznia 2024 r. cena szkolenia to 399 zł netto/os.
Zapraszamy Państwa na szkolenie, którego przedmiotem będzie profesjonalna obsługa klienta. Udział w zajęciach spowoduje podniesienie umiejętności w zakresie rozwiązywania trudnych sytuacji w obsłudze klienta, a także pomaże w doskonaleniu komunikacji i radzeniu sobie ze stresem.
Cena: 439 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Przy przesłaniu zgłoszenia do 5 stycznia 2024 r. promocyjna cena szkolenia to 399 zł netto/os.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać na frdl-pc@frdl.org.pl do 23 stycznia 2024 r.
Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa