• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak wykorzystać potencjał Instagrama do promocji instytucji

Program i karta zgłoszenia

Cena 589,00 zł netto PLN. W przypadku zgłoszenia do 27 stycznia cena wynosi 529,00 PLN netto.

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznają Państwo od podstaw zasady działania medium społecznościowego, jakim jest Instagram. Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim pracownikom wydziałów promocji.

 

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu podczas którego kompleksowo omówimy narzędzie promocji instytucji i komunikacji online jakim jest Instagram. Wskażemy w jaki sposób obsługiwać i budować profil na Instagramie i jak wykorzystywać jego funkcjonalności do komunikacji działań swojej instytucji. Zajęcia realizowane będą stacjonarnie w centrum Warszawy prowadzone będą w formule warsztatowej – omówimy i przeanalizujemy liczne przykłady. Zachęcamy do zabrania na zajęcia swoich laptopów z dostępem do swojego Instagrama.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zapoznanie z możliwościami i potencjałem Instagrama oraz sposobami jego wykorzystywania do promocji działań i budowania wizerunku instytucji.
• Przekazanie uczestnikom wiedzy w zakresie obsługi funkcjonalności organicznych i Instagramie oraz w zakresie profilu instytucji.
• Zyskanie umiejętności efektywnego poruszania się po Instagramie, a w szczególności: tworzenia angażujących postów, przyciągających uwagę zdjęć/grafik do postów, tworzenie różnorodnych publikacji, wykorzystanie potencjału Insta Story (relacje), Reels (rolek) i siatki na Instagramie.

zwiń
rozwiń
Program

1.  Jakich odbiorców zyskasz na Instagramie – dane 2023.
2. Co nam daje prowadzenie oficjalnego profilu na Instagramie?
3. Co wyróżnia Instagram – zasady działania, możliwości, formaty, strona wizualna.
4. Jak uzupełnić profil - poznamy jego elementy:
• Znaczenie bio wraz z aktywnym linkiem.
• Zdjęcie profilowe.
• Nazwa profilu a nazwa instytucji.
• Zapisane relacje – czemu służą?
• Siatka/relacje, czyli Insta Story a Reels.
5. Czym jest siatka i co warto na niej publikować?
6. Czy posty na Instagramie wymagają treści czy nie?
7. Co wybrać - grafikę czy zdjęcie i dlaczego?
8. Czy można prowadzić profil tylko w oparciu o grafiki?
9. Jak dobierać #hashtagi i dlaczego to takie ważne?
10. Czy warto łączyć Instagrama z Facebookiem?
11. Jak Tworzyć Ciekawe Insta Story:
• Tu i teraz, częsty kontakt z instytucją.
• Angażowanie odbiorców.
• Opowiadanie historii zdjęciami wraz z muzyką oraz linkiem.
12. Czym jest Instagram Reels (rolki) - jak wykorzystać ten format efektywnie i zasięgowo dla instytucji?
13. Jak korzystać z Meta Business Suite dla Instagrama i co nam to ułatwia?
14. Jak działają poszczególne formaty, jak działa algorytm, jak działać żeby rozwijać profil?
15. Inspiracje – przykłady ciekawych kont na IG, przykłady postów, Insta Story i rolek.
16. Przegląd kilku profili uczestników szkolenia wraz ze wskazaniem możliwości rozwoju.

zwiń
rozwiń
Adresaci

JST, instytucje państwowe. Gminy, Powiaty, Miasta, Uczelnie, UP, Instytucje Kultury. Pracownicy wydziałów promocji i komunikacji jednostkach administracji publicznej, osoby przygotowujące treści, grafiki na stronach internetowych i mediach społecznościowych w organizacjach samorządowych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i (współ)tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube, TikTok), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena 589,00 zł netto PLN. W przypadku zgłoszenia do 27 stycznia cena wynosi 529,00 PLN netto.

Cena obejmuje: Udział w profesjonalnym szkoleniu w wskazanej sali szkoleniowej która spełnia wszystkie wymogi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa sanitarnego, materiały szkoleniowe w wersji papierowej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem, przerwy kawowe i lunch.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 3 lutego 2023 r.