I. DYSKRYMINUJĄCY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
· Zasady opisywania przedmiotu zamówienia
· Pod jakimi warunkami można opisać przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych?
· Kryteria oceny równoważności - oparte na liście wymagań, czy na efekcie końcowym?
II. PLANOWANIE, AGREGACJA I SEGREGACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
· Planowanie zamówień
· Jakich zamówień Pzp nie pozwala segregować?
· Agregacja dostaw, usług i robót budowlanych
II. NIEPROPORCJONALNE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
· Na czym polega zasada proporcjonalności?
· Czego mogą dotyczyć warunki udziału w postępowaniu?
III. NIEZGODNE Z PRZEPISAMI PZP OKREŚLENIE KRYTERIÓW OCENY OFERT
· Zasady opisywania kryteriów oceny ofert - jednoznaczność, zrozumiałość, weryfikowalność
· Kryteria oceny dotyczące przedmiotu zamówienia
· Jakie to są kryteria oceny ofert dotyczące właściwości wykonawcy?
· Kiedy dopuszczalne jest stosowanie kryterium najniższej ceny jako jedynego kryterium oceny ofert?
· Przypisywanie wag kryteriom oceny ofert
IV. OGŁOSZENIA WYMAGANE PRZEPISAMI PZP, KTÓRYCH NIEZAMIESZCZENIE SKUTKUJE NARUSZENIEM DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH
· Zasady zamieszczania/przekazywania ogłoszeń
· Ogłoszenia wymagane i fakultatywne
· Dokumentowanie zamieszczania/przekazywania ogłoszeń
V. UDOSTĘPNIANIE SWZ I OPiW-u
· Zasady zamieszczania dokumentów zamówienia
· Kiedy nie ma obowiązku zamieszczania dokumentów zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania?
· VI. NIEPRAWIDŁOWE UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
· Udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który nie został wybrany w trybie lub procedurze, określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
· Udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, z naruszeniem przepisów o zamówieniach publicznych dotyczących przesłanek stosowania trybu negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki
VI. NIEPRAWIDŁOWOŚCI PZP MAJĄCE WPŁYW NA WYNIK POSTĘPOWANIA
· Co to jest wynik postępowania?
· Przykładowe naruszenia mające wpływ na wynik postępowania naruszające dyscyplinę finansów publicznych
· VII. NARUSZENIA PZP PODCZAS ZAWIERANIA UMÓW W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
· Wymagana forma umowy
· Okres, na jaki umowa może być zawarta
· Zbyt wczesne zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
VIII. BEZPRAWNE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
· Kiedy prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym?
· Co to są niemożliwe do usunięcia wady uniemożliwiające zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego?
· Kiedy należy stosować podstawę unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 256 Pzp
IX. NARUSZENIA DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ZWIĄZANE ZE SKŁADANIEM OŚWIADCZEŃ O KONFLIKCIE INTERESÓW ORAZ NIEKARALNOŚCI
· Kto składa oświadczenia?
· W jakim terminie należy złożyć oświadczenie (czy możliwe jest uniknięcie naruszenia dyscypliny finansów publicznych w sytuacji złożenia brakujących oświadczeń po wykryciu tego błędu w trakcie kontroli postępowania)?
· X. ZMIANA UMOWY W SPRAWIE ZAMOWIENIA PUBLICZNEGO
· Kiedy należy przeprowadzić nowe postępowanie, a kiedy dopuszczalna jest zmiana umowy?
· Zmiana w oparciu o klauzule przeglądowe
· Zmiana umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidywalnych (czy COVID-19 i konflikt zbrojny na Ukrainie usprawiedliwiają zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego?)
· Zmiana niskowartościowa
Zamówienia publiczne