Jak prowadzić rejestr instytucji kultury i księgę rejestrową?

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
- Przedstawienie, w jaki sposób powinno się prowadzić rejestr instytucji kultury i księgę rejestrową. Upewnienie się, czy właściwie prowadzimy w/w dokumentację.
- Nabycie wiedzy, jak we właściwy sposób należy obsługiwać i prowadzić elektroniczną księgę rejestrową oraz udostępniać dane z rejestru.
- Analiza przykładowych rejestrów (proponujemy, aby uczestnicy mieli własne) instytucji kultury i elektronicznych ksiąg rejestrowych.
- Zdobycie cennych porad i wskazówek w celu właściwej realizacji zadań.
- Możliwość konsultacji z ekspertem podczas zajęć kwestii problemowych, wątpliwości i niejasności w zakresie problematyki szkolenia.
Cena: 379 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać na frdl-pc@frdl.bialystok.pl do 17 lutego 2023 r.
Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.
Kultura, sport, NGO, promocja