Doręczenia elektroniczne – zmiany wprowadzone nowelizacją. Wpływ ustawy o e-doręczeniach na procedurę administracyjną

szkolenie w formule on-line
.png)
Forum
1. Korespondencja doręczana elektronicznie – o jakiej korespondencji stanowi ustawa?
2. Nowelizacja ustawy – co zmieniła?
3. Doręczenia i wymiana informacji wyłączone spod regulacji.
4. Adres do doręczeń i skrzynka do doręczeń – zasady doręczania.
5. Baza adresów doręczeń.
6. Skutki prawne wpisu adresu do doręczeń elektronicznych do bazy adresów elektronicznych.
7. Obowiązki podmiotów publicznych, terminy stosowania ustawy.
8. Sytuacja podmiotów niepublicznych.
9. Inne podmioty zobowiązane do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych, wpisanego do bazy adresów elektronicznych.
10. Jak wnioskować o adres do doręczeń w przypadku podmiotów publicznych i niepublicznych?
11. Administrator skrzynki doręczeń; zarządzanie skrzynką doręczeń. Wyznaczenie ASD przez podmiot publicznych.
Cena: 319 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.bialystok.pl lub mailem na adres: frdl-pc@frdl.bialystok.pl
do 8 października 2021 r.
UWAGA! Liczba miejsc ograniczona. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.
Elektronizacja i cyfryzacja urzędu