• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

ABC pracy rzecznika prasowego i menadżera ds. komunikacji z mediami

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie stacjonarne w centrum Warszawy.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z dziedziny Public Relations, którego przedmiotem będzie praca rzecznika prasowego i kształtowanie wizerunku urzędu.

 

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu, podczas którego omówimy podstawy komunikacji z przedstawicielami mediów, w tym technik przekazywania informacji. Uczestnicy dowiedzą się także, jaką rolę w organizacji pełni rzecznik prasowy oraz poznają jego podstawowe techniki i narzędzia w pracy. W trakcie zajęć przećwiczymy przygotowanie się do wywiadu oraz krok po kroku omówimy zasady udzielania wywiadu. Dodatkowo zwrócimy uwagę na kwestię prezencji i mowy ciała rzecznika prasowego.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia do pełnienia funkcji rzecznika prasowego.
• Poznanie praktycznych wskazówek w zakresie komunikacji z mediami oraz układania współpracy z mediami.
• Zwiększenie umiejętności w zakresie tworzenia informacji prasowych.

zwiń
rozwiń
Program

1. Komunikacja:
a) Zasady komunikacji z przedstawicielami mediów.

b) Komunikacja mailowa / biznesowa.
c) Wykorzystanie multimediów.
d) Techniki przekazywania informacji.
2. Media Relations:
a) Budowanie bazy dziennikarzy.
b) Internetowe biura prasowe.
c) Informacje prasowe.
d) Kodeksy etyczne.
3. Rzecznik prasowy:
a) Wybór odpowiedniej osoby.
b) Przygotowanie do wywiadów.
c) Zasady udzielania wywiadów.
d) Autoryzacja.
e) Wygląd osobisty.
f) Mowa ciała / komunikacja niewerbalna.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów Public Relations, rzeczników prasowych, menedżerów odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku firmy, instytucji, urzędu, organizacji oraz za informowanie opinii publicznej o aktualnej sytuacji i planach firmy.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Doktor nauk społecznych, wykładowca akademicki na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (zajęcia z zakresu komunikacji, marketingu, public relations oraz e-biznesu). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (ISNS UW i IFiS PAN). Na co dzień współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Przez wiele lat prowadziła DesignForum, którego misją było promowanie utalentowanych Polaków w zagranicznych ośrodkach designu. Publishing Manager w London Wall Publishing, sekretarz Car of the Year Polska, ekspert NCBiR oraz lider grupy legislacyjnej Rady Sektorowej ds. Komunikacji Marketingowej. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, współpracuje z Auto Klubem Dziennikarzy Polskich. Posiada doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu kampanii marketingowych, działaniach reklamowych i promocyjnych, pracy z klientami, B2B i tworzeniu stron internetowych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

MIEJSCE: Zajęcia odbędą się w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym BUSINESSROOM, ul. Chałubińskiego 8, Warszawa
Cena 619,00 zł netto PLN. W przypadku zgłoszenia do 8 kwietnia cena wynosi 569,00 PLN netto.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl do 15 kwietnia 2022 r.