• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak promować instytucję na Facebooku, Instagramie i Tik Toku

online
KARTA I PROGRAM SZKOLENIA

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie podczas, którego odpowiemy na pytanie: Jak wykorzystać potencjał social mediów do promocji instytucji online? Facebook, Instagram, i Tik Tok.

 

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu podczas którego uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji instytucji i komunikacji online. Wskażemy w jaki sposób wykorzystywać social media do promocji swojej instytucji. Pokażemy również inne ważne i potrzebne działania online. Zwrócimy uwagę również na aktualne trendy promocji w mediach społecznościowych.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zapoznanie z możliwościami i potencjałem Facebooka, Instagrama i Tik Toka oraz ich wykorzystanie do promocji działań i budowania wizerunku instytucji.
• Zdobycie wiedzy z zakresu wykorzystywania możliwości każdej wybranej platformy społecznościowej.
• Poznanie formatów postów, możliwości i wyzwań trzech znaczących platform SM.
• Poznanie zasad i mechanizmów tworzenia efektywnych postów.
• Poznanie aplikacji ułatwiających działania promocyjne w mediach społecznościowych.

zwiń
rozwiń
Program

Część I Wprowadzenie:
1. Przegląd możliwości i omówienie funkcjonalności i działań we wskazanych platformach SM.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Social media i ich możliwości – jak się w nich poruszać obecnie i co jest najważniejsze.
Część II Warsztat:
1. Pokażę czym są SM i jaki jest ich potencjał:
• Poznamy dane dotyczące poszczególnych platform i najnowsze trendy marketingowe
• Zrobimy przegląd platform Social Media – FB, IG, Tik Tok - omówię specyfikę, zalety, możliwe i zalecane działania
• Omówimy rodzaje treści na każdej platformie i zastanowimy się jak je tworzyć tak, żeby każda z nich była interesująca dla odbiorców
• Omówimy cechy angażującej treści oraz jak pisać atrakcyjne treści prostym i zrozumiałym językiem
• Obejrzymy wiele profili inspirujących, które wykorzystamy do dyskusji
• Pokażę sporo inspirujących treści do różnych platform
2. Omówię znaczenie hashtagów#, emoji, odpowiedniego języka do tworzenia treści - na tych platformach.
3. Odpowiem na pytanie dlaczego live jest nadal taki popularny, a o video nie można już zapominać. Jednak ważne żeby podążać za trendami – dlatego trzeba poznać rolki (reelsy), oraz tiktoki – bez których dziś nie sposób się obyć.
4. Powiem o planowaniu publikacji i systematycznym publikowaniu na SM.
5. Przedstawię użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
Część III Podsumowanie, wnioski i czas na pytania lub ewentualne przejrzenie kilku profili SM uczestników.

zwiń
rozwiń
Adresaci

JST, instytucje państwowe. Gminy, Powiaty, Miasta, Uczelnie, UP, Instytucje Kultury. Pracownicy wydziałów promocji i komunikacji jednostkach administracji publicznej, osoby przygotowujące treści, grafiki na stronach internetowych i mediach społecznościowych w organizacjach samorządowych.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i (współ)tworzy ich komunikację w sieci. Od 7 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube, TikTok), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 379 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać na frdl-pc@frdl.bialystok.pl do 24 stycznia 2023 r.

Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.